EDWARD CULLEN -SEXY SINCE 1901

     Hej hej :D
Sitter uppe nu bara för att några program håller på att installeras :P Men, under den tidne tänkte jag göra lite reklam för Jessicas nya blogg http://twilight4president.blogspot.com/ där hon skriver om allt möjligt som har att göra med filmatiseringen av Stephenie Meyers bok Twilight (på svenska heter den Om jag kunde drömma). Väldigt bra och intressant blogg! :)
http://twilight4president.blogspot.com/
kolla in den! :D


     Och appropå Twilight-serien, så har ju den fjärde boken Breaking Dawn kommit ut på engelska. Och på Stephenie Meyers hemsida kan man få provläsa ett utkast från boken! Och jaaa jag läser den just nu, och den verkar hur bra som helst! Var också idag i Sience-Fiction affären och såg att de hade alla Stephenie Meyers böcker! Förutom Twilight, men den hade dom beställt efter och skulle komma vilken dag som helst sa dom :) Sheeet jag måste köpa de där böckerna så fort jag får pengar!
Stephenie Meyer

     Men igentligen letade jag efter Corpse Bride figurer (vilket de inte hade, men sa att de kanske skulle få in till jul :(), men då fick jag syn på just den fjärde boken Breaking Dawn, och då måste ju de andra funnits där! Och ja det gjorde dom ju så:) Sen har de där böckerna grymt snygga bokomslag. Speciellt de två senaste böckerna. Vill ha fler bäcker i min hylla! Och det är bar ett plus om de är SÅ SJUKT BRA!<3
-
Psst! Det sägs att det kanske blir en femta bok! *dör*

     Aja, dags att kanske sussa. Och imorn kanske jag stöter på Sugarfee -jag ska ju ha dom som mitt projekt det här året ^^
NATTO! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0