LA RITOURNELLE

Jag dör, jag dör verkligen (dör ganska ofta nur för tiden), jag har lyssnat på Sebastien Telliers La Ritournelle, och den är så underbar att jag dör.

Oh nothing's going to change my love for you

I wanna spend my life with you

So we make love on the grass under the moon

No one can tell, damned if I do

Forever journey on golden avenues

I drift in your eyes since I love you

I got that beat in my veins for only rule

Love is to share, mine is for you


Anyway, jag har lyckats göra klart Practical Arten nu, har nu bara Tidsaxeln som ska göras i Kultur och Idéhistorian, och den ska jag rita/måla imorn :)

Yeeh, livet flyter på som sagt :D

image17
Sebastien Tellier
-lyssna på hans andra
låtar med!
NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0