HYSTERIA

    Helt underbart.
Sitter och jobbar kvar i en av skolans datorsalar med Grafiskan då jag får höra från ovan (tolka det som ni vill) från Artist-våningen att de repar Hysteria -av Muse då. Helt fullkommligt underbart.

    Jag borde inte ens skriva något här just nu. Har ett helt jävla berg av skoluppgifter att göra innom de närmaste två veckorna. Faaan kommer att dö! Och jag kommer att vara så jävla lättad när allt är klart -då finns bara solen och badet framför en (längtar så in i HELVETE). Men jag kännde bara att det var dags att skriva lite i bloggen här i allafall, Therese tjatade lite. hehe

    Och en annan sak, Elina skickade ett sms idag på morgonen Har du läst Metro? Ehm nej? Vadå? Ok, har ni det i sthlm så fixar fram de. Hey vad nu?! Tell me about it! Nej inte förrän du fått fram tidningen:-P
   
Så, jag stötte på Rasa senare på dagen, och hon råkade ha en Metro på sig. Jag slogg upp insändarsidan, där hon förmodligen hade skickat in en reaktion på gårdagens debatt eller nå (ofta inte kult att synas i tidningen menar jag -och stolt blir man ju om lillsyrran lyckas komma med över huvudtaget! hahah)
    Och det jag finner:
image13

Jag älskar dig Elina! Förstår du hur mycket det där betydde för mig!? Du fick ju mig för helvete att gråta!

jag

älskar

dig

Elina

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0