AHOY MATES!

New blog, new look :)

image1


Hej, alla andra har ju börjat igen så varför inte jag? Kommer att skriva här minst en gång i veckan, so keep an weather eye on me, mates!
Kolla, jag har börjat med lugg. Spännande va? :) Nästan lite revolutionerande också, för jag har i vanliga fall inte kunnat ha ens en lugg. Så fort det blir längre än 3 cm (3,5 cm just nu) börjar den curla sig! Och växer som ogräs gör det med, titta bara;

image7ca 3 mån senare-->image8

pretty cool huh? :D
Ja, så nu ska jag låta det fortsätta växa lite som det vill och behålla luggen :)

Och imorn är det Våffeldagen ^^ Och då ska jag ta Anna till Stockholm och bjuda henne på födelsedagsvåfflor :)

Kommentarer
Postat av: camilaa,

hallå, gillar ditt hår nu men fasiken va jag gillade det när det var helt nyklippt! :))

2008-03-27 @ 18:36:06
URL: http://greensquares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0