VARE DU SOM VÄCKTE MIG?

    Tja, klockan är typ 5 nu......jag kunde inte sova. Vaknde runt 4. Så jag gick ner till datorn för att skriv en blogg som jag så sällan gör :P
    Jag har vaknat runt 4-5 tiden varje morgon nu sen skolan slutade. Och jag tror inte att det är för att det är för varmt i rummet.
    Men djah djah, kan ju skriva lite om igår!

Igår var jag, Elina och Anna i Sugarfees replokal och kolla på lite när de spelade (skiiit braaaa btw!! Ni måste se dom live nu på lördag på Sigurdsgatan!! Det kommer att komm så himla mycke folk! :D måste bara skrapa ihop pengar till inträdet >_< erg~).
    Ders replokal är väldigt litet, och ligger så långt ner under västerås som det bara går. Det finns därför såklart ingen täckning där nere då heller, skulle funka perfekt som skyddsrum om det inte vore för att de hade husdjur i sin kaffebryggare (om dom inte städar den snart kommer det bergis att börja röra sig D:). Men annars är det jätte mysigt :D (och soffan så klart >_< tehe)
    Men ja, under tiden som de spelade (jag Elina och Anna satt och diggade) börjad mina fingrar klia. Jah hade penna och block med mig så jag bestämde mig för att rita lite :D Jag gjorde snabba teckningar av varje person i bandet då in action (men jag fick säga till Nugge efter några låtar att han faktiskt fick sitta still ifall han också ville bli avtecknad XD haha).
    Hahahahah! Och sen när de fick se teckningarna blev dom eld och lågor! XD Jag vet inte, men de älskde dom! Och de vill att jag ska göra deras skivomslag!!
Bilden “http://images3.bilddagboken.se/11/_u3/_u7/_u8/_u1/_u5/u378152/20016_1213179760.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
Sugarfee
Du ser dom live på Sigurdsgatan i helgen! :D
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=258528133

    Och idag ska Elina ha skolavslutning, sen funderar vi på att träffa Sugarfeesen idag igen (as sköna de är btw! :D haha vi ska väl bara hänga i parken idag i såfall :))
    Så djah...

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0