SUGARFEE SPELNINGEN

Igår var jag på min första Sugarfee spelning! Fast jag har ju vart i deras repa förut och hört dom, så det var inte liksom någon överaskning :P Men självklaaart var de sjukt bra!! :D


Fett synd att inte du kunde komma Annika! :( Eller, jah, det var faktiskt flera stycken som hoppade av att gå dit D:
Okey, och efter deras spelnig tjänade Elina ihop hela 10 guldstjärnor! :D (Anna:1, Elina:17, Jessica:1, Jonas:1, Jonte(stalkern): 1, Nugge:5, Olof:1)



Och på måndag börjar mitt sommarjobb, mitt första sommarjobb ever! DUN-dun-Duuun! (okey, en liten överdrift där)
Jag ska sommarjobba på konstmuseet i centrum. Det kommer att bli ganska soft, vad jag har förstått.
På fredagar ska jag assistera med barnaktiviteterna där -ungarna får kanske gå en liten inspirerande rundtur på museet, och sen upp till ateljen för att skapa.
Och det verkar som att det är den enda "jobbiga" jag kommer att få göra. Annars är det bara lite pappersarbeten, gå runt lite på museet och hänga i deras bibbla :)
Och det komiska med det här är att på torsdag ska Annika ha sin 19-års fest, och fredagen dagen där på ska jag för första gången ha barnaktiviteterna! Jag kommer inte vara liite bakis då eller? XD hahahha (skiit bra timing!)

Kommentarer
Postat av: therese

Haha, jag vill också vara med!? D: Får skaffa en egen turnering i Uppsala, snyft.. ;(;P

2008-06-15 @ 20:18:14
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0