[CHOPIN] & BOHÉM-SOMMAR

    Nu är det bara två dar kvar till skolavslutningen! Jag trode aldrig att det skulle komma! Så kändes det i allafall i mitten av läsåret, när man nästan hade som mest att göra. Och för att inte tala om de senaste veckorna -ZWAAAH! Trode jag aldrig skulle hinna göra klart alla saker! Men djah, nu gjorde jag ju det :P
    Åh igår hängde vi ju i Vasaparken och grillade marsmellows som vi hade med choklad sås<3 (+på alla filtarna ._. theheh). Vi var väl runt 15 pers, och när vi var sex kvar gick vi till McDonald (jag tänker aldrig säga donken! DAMIT!) och åt oss lite :)
    Djah och idag ska jag SHOPPÄÄH[chopin]!! i Uppsala med Therese. Det var så länge sen vi sågs sist, och efter som vi ändå har skolavslutning samma dag passar det riktigt bra att vi shoppar in för det samtidigt. :D
 Jag vet nog vad jag ska haaa ^^
    Den här sommaren tänker jag ha en bohém-sommar. Jag ska bara va', läsa, rita hänga med kompisarna och göra (nästan) absoluut ingenting! Pappa försöker dock få med mig till Gotland, men NE! Jag ska minsan leva bohém den här sommarn! Vi som har åkt iväg varje sommar nu, jag vill czilla lite nu D: Där med pasta!

image18

Jag önskar er en riktig bohém-sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0