ANNA!

    Dag 1
Första dagen på jobbet var sååååå meeegaaaah seeeeghhht! Min tunga är fortfarande bränd efter alla jävla koppar jag druckit gratis från kaffe automaten! Såå-seeegt ZzZZZzzz
    Måndagar kommer att vara sega i fortsättningen med, för då är museet stängt och allt är DÖTT! *bävar över de dagarna*


    Dag2
Idag fick jag ha mitt första barnpass!
    De var mellan 7-8 år, och fick börja med att gå en inspirationsrunda på en av museets utställningar. Sen fick de måla i ateljen! :)
    Och ja, efter som mitt namn är så jävla lätt är det självklart ungarna lär sig den.

"ANNA!" "Anna! Kan jag få mer färg!" "Anna! Kan du komma!" "Anna! Vill du kolla på min teckning!" "Anna!" "Anna! Visst syns det att jag har lärt mig att måla som min morfar!" "Anna! Kan jag få sitta i ditt knä!"

    Sen fanns det en tyst liten tjej som gjorde den här teckningen<3 ^_^

ofta det inte också är likt mig??:D


   Jag hade det jätte kul på jobbet idag! ^^ Hoppas det kommer fler :D Och btw, snart ska Annika ha sin 19-års fest, och jag har iiingeeen driickaaa >_< eller pengar what so ever! Så jag vet inte vad jag ska göra! Men jag kanske lyckas fixa det, I've got my contacts :P hahah
    Men djah tilldess HA'DE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0