PRATA VETRA LATVIJA!<3 (VAI?)

    MAGAAADH MAGDH MAGADH BRAINSTORM HAR SLÄPPT EN NY SKIVA! OCH SKA NU TURNERA I LETTLAND!!!<3<3 Jag måste se dom! O_O


TESS FÖLJ MED MIG!! :D


    Igår, hittade jag en lettisk tidning hemma. Jag bläddrade lite, och fann den här annonsen för Brainstorm!! Jag visste att de hade släppt en ny låt, och en skiva, som var väldigt olik deras stil. Och den där låten lät hur bra som helst!<3 Sen provlyssnader jag på skivan, och den var underbaaar<3<3
    Så, på skoj ville jag kolla hur mycket en biljet kostade för att se dom. Och plötslig slog mig tanken -jag ska fan se dom! Men inte ensam -med Therese! :D Vi hade då nyligen snackat med varandra i telfonen och funderade över vad vi skulle göra till helgen -och då hade Tess nämnt nått om att vi borde dra och se dom nån gång.
AND OMAGADH TESS, THIS IS A HALLELUJA MOMENT!!!
RING MIG NÄR DU LÄST DET HÄR TESS!!! :D
Måste planera liteeeh! ;)

Kommentarer
Postat av: therese

Jo, men gud vad kul!! :D Men skulle det inte vara roligare att när vi ändå ska utomlands kanske åka till någon Muse-konsert eller något annat? För jag är inte så himla förtjust i dem som du, plus att jag är pank om vet inte vad jag ska lägga mina få pengar på.. Men vi får snacka om det, det skulle ju vara himla kul alltså! :D

2008-07-07 @ 22:59:50
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0