PATETISKA TÅRAR OCH DRAGSPELSVISOR

    Från vardagsrummet hör hon hur mor spelar på det gamla dragspelet. En gammal vaggvisa -för brodern. Och själv, sitter hon uppe på sitt rum, och fäller en patetisk tår för en falsk kärlekshistoria som aldrig ägde rum.
    Hon fäller en tår för att den var så vacker. Och även om den hade ägt rum skulle den vart minst lika vacker.




Och imorn är en ny dag.

Och hon är lycklig.




   
Oj! En lite mer poetisk sida av mig där :O
    Men jag blev ju så jävla tagen av den där filmen!! Jag har aldrig gråtit så mycket till en film förut (sen Titanic, men då var jag knappt 11 -så det gills inte tycker jag :/)!! Den var under under under underbar.
    Imorn ska jag ner på stan och shoppa med Sarah och Nina :) Var med Sarah idag btw, och vi hade jätte kul! ^^ Hittade två par skor jag la undan till imorn :D
    Faan, jag älskar att skriva! Jag ska börja skriva lite i fortsättningen :) Jag brukade faktiskt göra det på tåget mot slutet av terminen :P Fett emo -Deep shit maan! Men det är kul, och jag har så lätt at bli inspirerad :D
       God Natt Mitt Herrskap, Och Imorgon Är Det En Ny Dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0