Den där Batman igen

     heeeeej länge sen jag skrev här! D: SORRY FOLKS!
Men ja, sitter uppe mitt i natten och har inget att göra (vem vill gå och lägga sig?), så jag tänkte ta en liten titt förbi min blogg :)
     Ja, för nu skriver jag ju på min nya imac! :D <3 Åh vad jag tycker om den ^^ Ska docka över en massa låtar och bilder från den andra datorn så fort jag har kollat igenom om den bär på nått slag av virus -folk har glagat över länkar på msn :/ sorry folks


yupp, min datooor^^fick en jäkla fjärrkontroll till den! XD

     Och ja, nu börjar jag ju trean -början på slutet av början. Ocj jag ska ha projekt år, och tänker troligen använda Sugarfee som projekt :) Dels gör jag det för att de är världens bästa, och för att inte få så mycket stress det här läsåret. Även om jag skulle haft ett annat projekt så skulle jag ändå hållt på med dom så, djah. Men jag ska prata med Suzanne, min handlerade som de heter nu, och prata lite över det. Vill verkligen inte stressa sönder mig för skolan!
     Men ja och dag så träffade jag ju Jonas, Nugge och Olof :D Men Nugge drog ju ändå innan vi en hann snacka om hemsidan och så. Men ja, det är ju perfekt, jag som ska ha webb design! :)
     Och btw! Jag har blivit smått besatt av Batman nu. Det är rätt drygt igentligen för det tar på krafterna att vara besatt, men det är lungt -bara en liten period X) Men Batman är ändå min allra första kärlek, vad jag kan minnas. Han och Jokern måste jag också säga.
     Jag var runt 4-5 år? när jag upptäckte Batman. Jag tror det var en av mina få pojk-kompisar som kollade på tecknat på teven. Och så minns jag av slutet på episoden (Batman hade typ räddat en liten pojke från...vi säger Jokern eller nån annan fara) när Batman gav tuumen upp åt pojken, och en wink :3 och pojken svarade de samma tillbaka men what ever. Jag minns att det var dåå jag la märke till honom :] heheh Jag fattade väl inte då att jag var kär, men ja det måste jag vart :P
     Och Jokern, honom hade jag en slags obehaglig förtjusning för XD Jag hade mardrömmar om honom minns jag! De var ju as läskiga! *hutter* (Rebeccas store bror, från gården i Uppsala, hade en cykel med ett Joker huve av gummiplast som tjöt när man klämde på den. Jag gillade faktsikt den, det gröna håret :P hahah)
     Imorn ska tydligen Veronica Maggio sjunga på löga, och Vincent. Det blir gratis entré :D Ah och sen Lundin X) hahaha Det ska börja 19, så då finns jag väl där nere med  Jessica och Canada + Jessicas farmor som ska se Ledin X) heheh
     Neee jag borde gå och lägga mig nu D: jag är AS trött. ...och jag som inte har nå musik på datorn än > < Hade tänkt att docka min gamla dator med den nya så jag kunde föra över alla bilder och låtar till den. Men jag kanske bara ska bränna dom på skiva i stället, så kan jag börja med lite nya låtar :) Men MUSE måste ändå finnas med här! Som fan<3
     Upptäckte precis att jag har redan skrivit om det där med datorn i början av bloggen XD ueh jag är så trött!
     Men oh! oh! Jag är medlem på myspace där jag till största delen samlar på olika artister och musik (man hittar så himla mycket bra där! Och ofta har det inte ens gett ut ett demo D: suck) Och ja, jag kom på att det var länge sen jag kollade in Keane, hur de hadde det och så. Först trode jag hade kommit till fel artist, men det var dom! Dom har verkligen bytt stil!
kolla in dom här!
lyssna!
l
l
V


     Men jag gillar faktiskt deras "nya stil" (den kanske inte skiljer sig så himla mycket från det innan). 80-tals pops stuk :P Sweet! Jag ska nog hålla ett öga på när skivan kommer ut :) och appropå det så måste (ja jag måste!) köpa lite skivor. Var så länge sen > < heheh
     Okey, Kean fick avsluta den här bloggen, och jag ska äntligen få gå och lägga mig :P NATTO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0