DEN FÖRSTA DAGEN AV VÅREN

Har jag sagt att min favorit årstid är den allra första dagen av våren? Idag vare' det <3


image8

måste bara lägga upp det Therese skickade till mig för några dar sen X)) *skrattar*

"jag tror att du är allvarligt deprimerad och har helt sjuka innersta tankar, egentligen. som en seriemördare eller något sånt. för du gillar vampyrer, som lever för evigt - länge iaf, tills de blir mördade, och dödar och livnär sig på andra personer. elelr pirater som dödar och själ från hederliga snälla folk"
Therese Wahlsten

-:UNDERBAR VÅR TILL ER ALLA:-

Kommentarer
Postat av: therese

Hahah, vad fan, lade du upp den!? XD Du tog ju värsta illa upp, haha, men det var ju ett skämt.. ;)

2008-04-02 @ 22:16:13
URL: http://theresewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0