CIRKUS OCH SOCKERVADD

*gäsp* jag borde inte vara uppe -är sjukt trött och borde ta vara på sovtimmarna ://
men det skiter jag väl i! :)

    Har just upptäckt iMovie -sjukt kul! :D Kan äntligen göra en massa värdelösa bildspel som finns på youtube! :))
    Plockade främst fram den för att börja jobba lite på practical arten. Ska göra en story board till en animation, fast den troligen aldrig kommer att bli det :(( men blir den riktigt bra lägger jag upp bilspelet ^_^

image9
självaste huvudpersonen på Cirkusjakt :)






    BWAAAH när får jag reda på mitt sommarjobb??! D: *panik*

Kommentarer
Postat av: TESS

Söt! :) Är det 'Tivoli'? ;)

Har du inte fått veta det än? När sa de att de skulle ringa? Du kanske borde ringa dem och fråga, de kanske bara glömt bort ifall det var så att du inte fick jobbet..? Nu lät jag ganska negativ kanske.. :/ Haha, men tror faktiskt att du får jobbet, men ändå! ;D

2008-04-06 @ 14:44:03
URL: http://theresewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0